Latvijā: Edvīns Bērziņš: Dzelzceļa pārvadājumu apjomam jāaug 11 komentāri
 
Latvijā

Edvīns Bērziņš: Dzelzceļa pārvadājumu apjomam jāaug

 

Valsts akciju sabiedrības Latvijas dzelzceļš (LDz) pārvadāto un citā veidā apkalpoto dzelzceļa kravu apjoma tonnas ir kļuvušas par vienu no galvenajiem Latvijas ekonomiskās un arī Latvijai būtiskās starptautiskās konjunktūras rādītājiem. Kāds tagad ir šā rādītāj virziens, un vai to varētu grozīt nākamajā nedēļā Rīgā gaidāmā Latvijas–Krievijas starpvaldību komisijas sēde? Par to Neatkarīgajai stāsta LDz prezidents Edvīns Bērziņš.

Skatīt visu rakstu >

Komentāri [11]
#
Klausies 16.augusts 2017 6:06 atbildēt
Kad būs sen solītie pasažieru jaunie vilcieni ???
 
#
grafists. 12.augusts 2017 22:01 atbildēt
Ой, да не слушайте вы этого пустомелю! Это же не железнодорожник, а чистой воды манагер! Чего он там фантазирует никому не интересно.
 
#
Fēlis » grafists. 14.augusts 2017 14:40 atbildēt
Tu, vateni, ne tur esi iemaldījies.
 
#
grafists. » Fēlis 14.augusts 2017 15:04 atbildēt
Угу, от валенка слышу! А ты верь, верь всему, что тебе брешут, и будет тебе счастье!
 
#
Ariansis 11.augusts 2017 15:21 atbildēt
P.S. Kļūda: 7000 .
 
#
Ariansis 11.augusts 2017 15:20 atbildēt
Kā var kas pieaugt Eiropas līmenī, ja pie Air Baltic dzelzceļa visu infrastruktūru kompensēs rietumiem lētās darba izmaksax prastajiem dzelzceļniekiem Baltijā. Par vienu un to pašu darbu, pie vienādiem pārvadājumu izcenojumiem un biļesu cenām te 500 eiro mēnesī, Vācijā 70000 eiro mēnesī.
 
#
Antiņš 11.augusts 2017 13:26 atbildēt
Kā ta jāaug, ja tarifu paaugstinās par 0,20 centiem par tonnu? Vienīgais, ja kungs domā, ka Klaipēda ir Latvijā.
 
#
grafists. » Antiņš 12.augusts 2017 22:04 atbildēt
Зато у него самого и у прочих начальников и начальничков, алга вполне как на западе. Да и развелось их, как тараканов, не меряно!
 
#
Fēlis 11.augusts 2017 8:46 atbildēt
LDz infrastruktūra ir viena no lētākajām un efektīvākajām Eiropā. Bet protams! Ņemot vērā to, ka mūsu algām ļoti pietuvojusies minimālā...
 
#
Ariansis 10.augusts 2017 22:28 atbildēt
:) Diez vai. Vācijā tie ir septiņreiz mazāki, bet atalgojums dzelzceļniekiem septiņreiz lielāks.
 
#
Rinkevičs 10.augusts 2017 6:17 atbildēt
Dzelzcela pārvadajumi pieaugs ,tikai vajag vel vairak riet uz krieviju ,vau ,vau ,vau! Tapat jaturpina kara kurināšana
 
Pievienot komentāru
Vārds *
Komentārs *
 
Custom creative templates for DoubleClick for Publishers