Latvijā: LAU: Vasara ir īstais brīdis runāt par ceļiem, īpaši ar grants segumu 11 komentāri
 
Latvijā

LAU: Vasara ir īstais brīdis runāt par ceļiem, īpaši ar grants segumu

 

Latvijas Autoceļu uzturētāja Talsu ceļu rajona Ventspils nodaļas apkalpes zonā ir 670 km, 53% no tiem ir grants ceļi. Ventspils nodaļas direktors Ģirts Freimanis ceļu stāvokli raksturo kā līdzvērtīgu visam Latvijas ceļu tīklam, kurā ir gan kritiskie posmi, kuros steidzami nepieciešami atjaunošanas darbi, gan arī sakārtoti un labi ceļu posmi.

Skatīt visu rakstu >

Komentāri [11]
#
pljerduks 15.jūlijs 2017 12:09 atbildēt
Apdzīvotajās vietās un 5 km. no tām visiem ceļiem būtu jābūt asfaltētiem- lai nebūtu jārij mūžīgie putekļi.Grobiņa- Cimdenieki,tagad visi ,kuri nepērk vinjetes tur drāžas tādā ātrumā,ka apput viss lauķenes rajons!
 
#
nu,nu... 14.jūlijs 2017 11:30 atbildēt
Galvenais ir parunāt...bet cilvēki lai tik maksā nodokļus!!!Beidziet pļāpāt!!!Dariet!!!Cik tad var maksāt par tiem sūda izdangātajiem ceļiem!!!Cik var jau izkrāpt naudu!!!
 
#
loluks 3.jūlijs 2017 21:45 atbildēt
grants celam nekadas vainas ja kopj, labaks neka ventspils kuldiga lidz ziram. kad atbrauca PINDOSI ar saviem hameriem tad celam ventspils uzava pat
vietam granti uzbera un nogreidereja. janu zeni gribes pavizinaties lai saviem veciem luzniem ritenus nenolaustu
 
#
AK 29.jūnijs 2017 23:48 atbildēt
Ko jūs par provinci pārdzīvojat. Rīgā, mikrorajonā Berģi tikai 2 ielas ir ar asfaltu. Pārējās ir smilšu ceļi, kurus pavasaros nogreiderē un miers.
 
#
to mnbvnbv 29.jūnijs 2017 22:19 atbildēt
Jā, niku gudri māki uzrakstīt, bet skaidri redzams, ka no ceļu būves saproti, cik skudra no baleta. Cienītais, "trepe" rodas no kravas auto ar piekabēm, sevišķi no baļķvedējiem, tajā skaitā lauksaimniecības. Būtība tāda, ka soc.laikos, ja zini tādus, tad kravinieka svars ar piekabi bija ap 15-20 tonnām, a mūsdienu tehnika sver vismaz 2x vairāk un ceļi netur slodzi.
 
#
Par labiem autoceļiem Latvijā 25.jūnijs 2017 14:21 atbildēt
"Noteikumus un kritērijus pieņēma Ministru kabinets, bet spiedienu izdarīja sabiedrība, kas pieprasa ideālus braukšanas apstākļus ziemā."
Bet noteikumus LAU neievēro. Un atrunājas ar naudas neesmību. Brīžiem liekās, ka LAU nodarbojas ar reketu.
 
#
pljerduks 7.jūnijs 2017 22:01 atbildēt
Ar greiderēšanu par maz-vēl vajag novākt tos vaļņus,kuri rodas pēc greiderēšanas pie grāvjiem-piemēram ceļš Grobiņa -Otaņķi-izveidojušies vaļņi,kas traucē ūdens noplūdi uz grāvjiem,rezultātā posmā Grobiņa Dubeņi,kur transporta plūsma ,kopš jāmaksā vinjetes, ir vismaz trīskāršojusies,izskalojas visai knaši!
 
#
ee 1.jūnijs 2017 8:44 atbildēt
Ar runasanu nepietiks.
 
#
JanisT 30.maijs 2017 23:47 atbildēt
Runāt jau visi gudri, tik neviens beigās tāpat nekad neko nedara!
 
#
Antiņš 30.maijs 2017 18:13 atbildēt
Latvijā nav ceļu ar grants segumu. Ir tikai ar mālšķembu segumu un zemes ceļi. Vajadzētu "speciālistam" zināt: Kas mums ir? Tad domāt, ko darīt!
 
#
mnbvnbv » Antiņš 24.jūnijs 2017 0:06 atbildēt
Piekrītu!
Būvējot ceļus māla kārtu norok uz uzber GRANTI, tagadējie speciālisti atkal ber virsū māla maisījumu,- labi blietējoties. No virskārtas materiāla rodas "trepe" un lietus ūdens neiesūcas! No vēstures nieko nemācāmies!
 
Pievienot komentāru
Vārds *
Komentārs *
 
Custom creative templates for DoubleClick for Publishers