Latvijā: Sieviete piedzīvo ļoti nepatīkamu starpgadījumu ar "airBaltic" 20 komentāri
 
Latvijā

Sieviete piedzīvo ļoti nepatīkamu starpgadījumu ar "airBaltic"

 
F64

Nesenie notikumi aviosabiedrībā „United Airlines”, kad klienti tieka lūgti pamest lidmašīnu tās pārpildījuma dēļ atbalsojušies arī Latvijā. Kādas sievietes ieplānotais lidojums ar „airBaltic” sanācis pavisam nepatīkams.

Kā ziņo apollo.lv, sieviete vārdā Sarmīte bija iegādājusies biļetes pirms pusgada. Un viņai kopā ar bērnu bija ieplānots 17. aprīlī lidot uz Hamburgu.

Lai gan biļetes tikušas iegādātas jau pērnā gada novembrī, reģistrācija veikta internetā un arī sēdvietas jau iedalītas, īsu mirkli pirms izlidošanas sievietei paziņots, ka lidot konkrētajā reisā viņa tomēr nevarēs.

Darbinieki mierinājuši, ka varbūt viņa ar bērnu lidmašīnā tiks ielaista, jo kāds uz minēto reisu neieradīsies. Tā nenotika.

Tālākais Sarmīti izbrīnījis vēl vairāk: kad viņa vērsusies informācijas centrā pēc palīdzības, neviens neesot neko zinājis par konkrēto situāciju, tikai iedots buklets, kur uzrakstīt sūdzību.

„Jautāju, ko lai daru? Hamburgā mani gaidīja vīrs ar četrus gadus vecu bērnu. Tad man piedāvāja lidot ar nākamo reisu caur Amsterdamu. Es biju izmisumā - mūs mētāja no viena gala uz otru, līdz beidzot nokļuvām reisā uz Amsterdamu. Esmu šokā par „airBaltic” attieksmi,» stāsta Sarmīte.

Portāls Apollo sazinājās ar aviokompāniju. „airBaltic” pārstāvis Jānis Vanags uzņēmuma vārdā atvainojās klientam. „Mūsu kompānija piedāvāja klientei lidojumu 20 minūtes vēlāk, kā arī kompensāciju 616 eiro apmērā, 313 eiro katram,” norāda J. Vanags.

Komentāri [20]
#
Ne pirmà 24.aprīlis 2017 0:16 atbildēt
Jau sen nelidoju ar Šo kompàniju,nedroši,rupji un neadekváti.Ļoti slikta pieredze.
 
#
Pārsla 21.aprīlis 2017 12:33 atbildēt
Sagādāt nepatīkamas situācijas ir Air Batic ikdiena. Tāpēc ļoti iesaku krietni pārdomāt pirms izvēlēties lidojumus ar šīs kompānijas reisiem. pirms gada arī es biju iegādājusies biļetes lidojumam, taču vietu lidmašīnā vairs nebija, nekur neaizlidoju un arī naudu par samaksātajām biļetēm neatguvu. tik vien kā šļupstoši "atvainojiet par sagādātajām neērtībām ". Personīgi es nekad vairs neizmantošu AirBalic pakalpojumus un arī jums neiesaku.
 
#
:)) 21.aprīlis 2017 5:08 atbildēt
Tas būtu tas pats, ja pārdotu trīs kukulīšus maizi, divu vietā:)) a varbūt kāds nopirks un nepaņems:))
 
#
Ints 21.aprīlis 2017 2:00 atbildēt
Air Baltic Diemzhel ir sharashnijs kantoris; Slikta pieredze!
 
#
Pilots 21.aprīlis 2017 0:31 atbildēt
Katra aviokompanija censas parpildit lidotaju skaitu, jo daudzi neierodas vai nomaino lidmasinu. Tapec, lai nezaudetu sedvietas, aviokompanijas parbilda sedvietas pec algoritma.
 
#
stjuarte » Pilots 21.aprīlis 2017 15:29 atbildēt
Kur rodas tie daudzie, kas nopērk biļetes un nelido??? Tas taču nav par velti, lai tā atļautos! Tīrā krāpšana!
 
Skatīt visus 20 komentārus >
Pievienot komentāru
Vārds *
Komentārs *
 
Custom creative templates for DoubleClick for Publishers