Trešdiena, 17.aprīlis

redeem Rūdis, Rūdolfs, Viviāna

arrow_right_alt Latvijā

Ar DNB banku varēs sazināties arī aplikācijā "WhatsApp"

© Lauris Aizupietis, F64 Photo Agency

Izpētot klientu paradumus, DNB turpmāk klientiem nodrošinās iespēju ar personīgajām finansēm saistītus jautājumus risināt aplikācijā "WhatsApp". Vienlaikus, lai pilnveidotu ierastos komunikācijas procesus, banka nāk klajā arī ar citiem tehnoloģiskajiem risinājumiem, kas ikdienas komunikāciju ar klientiem padara ērtāku un, galvenokārt, ātrāku.

Pilnveidojot digitalizācijas procesu, DNB banka ir ieviesusi aplikācijas "WhatsApp" izmantošanu ikdienas saziņā ar klientiem, tādējādi kļūstot par pirmo banku Baltijā, kas izmanto šo mūsdienīgo komunikācijas instrumentu. Ņemot vērā klientu ierastos tehnoloģiju lietošanas paradumus, "WhatsApp" izmantošana nodrošinās daudz ātrāku un ērtāku informācijas saņemšanu. Sarakstei ar banku ir jāizmanto telefona numurs 20392392, un saziņas iespējas aplikācijā ir aktivizētas arī ārpus ierastā bankas darba laika.

Kopš pagājušā gada ar banku jau iespējams sazināties arī sociālajā tīklā "Facebook", un šo iespēju izmanto arvien vairāk klientu. Gan "WhatsApp", gan "Facebook" ir būtiski komunikācijas kanāli ne vien ikdienas saziņai, bet arī problemātisku situāciju risināšanai - ātra informācijas iegūšanas šādos gadījumos ir kritiska, un to banka spēj nodrošināt.

"Pēdējā laikā esam novērojuši, ka klientiem aizņemtības dēļ reizēm nav laika pat uzrakstīt e-pastu. Iepriekš veicot rūpīgu risku izvērtēšanu, aplikācija "WhatsApp" ir atzīta par drošu saziņas līdzekli starp banku un tās klientiem. Lai arī savā ziņā komunikācija ir sadrumstalota, tomēr saziņa caur šo aplikāciju ir vienkārša, ātra un var būtiski ietaupīt klientu laiku," stāsta Anita Bērziņa, DNB bankas valdes locekle un viceprezidente.

DNB banka ir veiksmīgi uzsākusi arī automātiskā informatīvā zvana "Robocall" projektu, kas nodrošina ātru un efektīvu informācijas nodošanu klientiem. Bankai tas ir jauns komunikācijas kanāls, kas ar iepriekš ierakstītu ziņojumu un automatizētu telefona zvanu palīdzību nodrošina klientu informēšanu par dažādiem būtiskiem momentiem ikdienā naudas jomā.

"Klientu atsauksmes par "Robocall" pierāda, ka bankas auditorija ir mūsdienīga un gatava jauniem, inovatīviem informācijas apmaiņas risinājumiem, kas drīzumā kļūs par pieņemtu industrijas standartu. Tas ir arī nozīmīgs solis ceļā uz bankas digitālo attīstību," turpina A.Bērziņa.

Globālās tendences finanšu nozarē aktīvi virzās uz easy principu, uz ko tiecas aizvien vairāk klientu, līdz ar to - arī bankas. Tas redzams arī jaunizveidoto "FinTech" nozares uzņēmumu straujajā attīstībā, kas jebkuram klientam ļauj ātri un ērti piekļūt dažādiem finanšu risinājumiem. Klienti patlaban ir daudz atvērtāki dažādiem tehnoloģiskiem risinājumiem, nekā bankas spēj nodrošināt. Tā ir pozitīva tendence, kas bankām dod zaļo gaismu jaunu pakalpojumu attīstīšanai.