Otrdiena, 16.aprīlis

redeem Alfs, Bernadeta, Mintauts

arrow_right_alt Latvijā

"SuperPutin.lv" cer nopelnīt ar pozitīvu Putina tēla mārketingu

© Scanpix

Latvijā reģistrēts interneta veikals "SuperPutin.lv" cer nopelnīt ar pozitīvu Krievijas prezidenta Vladimira Putina tēla mārketingu, aģentūrai LETA stāsta "SuperPutin.lv" īpašniece Nataļja Rusinova.

Vietnē "SuperPutin.lv" pircējiem ir iespēja pasūtīt sešu veidu T-kreklu apdrukas, kuras rotā Krievijas prezidenta attēls ar pozitīvu vēstījumu saturošiem uzrakstiem krievu un angļu valodā. Kreklu cena ir robežās no 13,90 eiro līdz 15,99 eiro par vienu apdrukāto kreklu.

Rusinova tieši šādus T-kreklus ar Putinu izdomājusi piedāvāt divu iemeslu dēļ. Proti, pēc viņas domām, Putins pasaulē ir personības zīmols ("Personality brend"). "Tieši no mārketinga viedokļa tas ir brends, ko var labi pārdot, jo ir ārkārtīgi populārs. Mēs esam uzņēmēji, kas izmanto esošo popularitāti."

Kā otro iemeslu Rusinova norādīja, ka visi apdrukas varianti esot pozitīvi. Izstrādājot apdrukas dizainu, viņa ir ņēmusi priekšstatu par Putinu no dažādiem medijiem - gan Latvijas, gan pasaules līmeņa, tad atmetusi visu, kam ir saistība ar politiku, pasvītrojot pozitīvus raksturojumus.

"Mēs radām tādu Putinu, kas ir draudzīgs Latvijas iedzīvotājiem un ievieš mūsos optimismu," uzsver Rusinova.

Jautāta, vai, ņemot vērā Krievijas un Ukrainas saspīlētās attiecības un esošo ģeopolitisko situāciju, viņa nedomā, ka pozitīvs Putina tēls varētu būt provokācija, Rusinova norāda, ka, pēc viņas domām, provokācija ir tad, kad kāds kādu apvaino vai pazemo, gaidot kādu negatīvu reakciju.

"Mūsu projekts ir pozitīvs. Pati es uzskatu Putina kungu par neapšaubāmi spēcīgu līderi, harismātisku personību un pievilcīgu vīrieti un pat savā veidā par vēsturisku parādību, kas, metaforiski izsakoties, nevarēja nenonākt šajā laikā un šajā vietā," jūsmīgi klāsta Rusinova.

Tiesa, viņa neuzskata, ka Latvijā būtu vajadzīga Putina vara, piebilstot, ka Latvijai šobrīd būtu vajadzīgs tāda mēroga līderis, kāds Krievijā ir Putins.

Sākot šo projektu, vairāki cilvēki ir brīdinājuši Rusinovu un solījuši, ka projekts var piedzīvot negatīvu un agresīvu komentāru gūzmu. Šad tad kāds komentārs arī parādoties, bet ļoti reti. "Man liekas, ka visi cilvēki neatkarīgi no nacionalitātes saprot, ka "SuperPutin.lv" ir jauks un pozitīvs projekts," akcentē Rusinova.

Viņa skaidro, ka pirms projekta sākšanas esot sazinājusies arī ar Drošības policiju. Līdz šim projekta divu nedēļu darbības laikā nekādu sodu, brīdinājumu vai cita veida ziņu no valsts iestādēm "SuperPutin.lv" nav saņēmuši.

Rusinova atklāj, ka patlaban pasūtījumu skaits ir pārsniedzis 1000 gabalu. Lielākā daļa jeb 90% no pircējiem ir Latvijas iedzīvotāji. Pārējo 10% vidū ir pircēji no Lielbritānijas, Īrijas, Igaunijas, Lietuvas, Spānijas, Kanādas, ASV, Krievijas un Dānijas.

Populārākais modelis, kas aptver aptuveni 50% no visiem pasūtījumiem, ir T-krekls ar Putina attēlu un uzrakstu krievu valodā "Soldat rebjonka ne obidit" ("Kareivis bērnam pāri nedarīs").

Interneta veikala "SuperPutin.lv" īpašniece atzīmēja, ka šo veikalu pārvalda viņas mikrouzņēmums SIA "Key Factor CS", kas līdz "SuperPutin.lv" nodarbojies ar nekustamā īpašuma piedāvāšanu Krievijas pilsoņiem, kuri gribēja iegūt Latvijas termiņuzturēšanās atļaujas. Tas tika darīts, izmantojot interneta vietni "www.keyfactor.lv".

Rusinova atzina, ka saistībā ar izmaiņām termiņuzturēšanās atļauju jomā uzņēmuma piedāvātais nekustamais īpašums un līdz ar to arī uzturēšanās atļaujas vairs nevienam neesot vajadzīgas.

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, "Key Factor CS" pērn apgrozīja 14 329 eiro un nopelnīja 3823 eiro. SIA "Key Factor CS" dibināta 2011.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 1,42 eiro. "Key Factor CS" vienīgā īpašniece ir Rusinova.