Ceturtdiena, 18.aprīlis

redeem Jadviga, Laura

arrow_right_alt P.S.Kultūra \ Grāmatu apskats

Apgādā „Jumava” iznākusi Mišela Zavadska „Pārdošanas meistarība”

© Jumava

Apgāda „Jumava” Biroja sērijā atkārtoti iznākusi grāmata „Pārdošanas meistarība”. Grāmatas autors Mišels Zavadskis pasniedzis pārdošanas meistarības, klientu apkalpošanas un pārdošanas nodaļu vadības mācību programmas vairāk nekā astoņdesmit Latvijas uzņēmumos.

Grāmatā skaidrots, kā pārvarēt potenciālā klienta bailes, kā noskaidrot un attīstīt viņa vajadzības, kā vadīt efektīvas prezentācijas un veiksmīgi sadarboties ar klientiem. Pārdošanas meistarība ikvienam interesentam un speciālistam palīdzēs izprast pārdošanas stratēģijas pamatprincipus, prasmīgi veidot lietišķus kontaktus ar klientiem un slēgt veiksmīgus darījumus.

Jumava

„„Pārdošanas meistarība” ir laba pašattīstības rokasgrāmata ar klientu apkalpošanas un pārdošanas darbu saistītiem speciālistiem, kā arī viņu vādītājiem. Ilgus gadus strādājot ar klientiem, autors ir praksē pārbaudījis grāmatā izklāstītās patiesības gan par pārdevēja personību, gan pašu pārdošanas procesu. Lai gūtu panākumus pārdošanā, jābūt patiesai interesei par klientu un izpratnei par viņa vajadzību. Ja sekosiet daudzajiem ieteikumiem, agrāk vai vēlāk gūsiet panākumus.” (Ligita Šmeile, „Komercizglītības centrs” valdes priekšsēdētāja.)