Izklaide: Latvijas iedzīvotāji arvien retāk taupa uz ceļojumu un izklaides rēķina 9 komentāri
 
Izklaide

Latvijas iedzīvotāji arvien retāk taupa uz ceļojumu un izklaides rēķina

 
pixabay.com

Latvijas iedzīvotāji visbiežāk taupa uz ceļojumu, kafejnīcu un restorānu apmeklējumu, kā arī izklaides rēķina, liecina cenu salīdzināšanas portāla "Gudriem.lv" pētījuma rezultāti.

Kā liecina pētījuma dati, Latvijas iedzīvotāji taupa arvien mazāk - šogad mazāk pārtikas iegādei tērējuši 4,5% respondentu, kamēr 2015.gadā tā darīja 6% aptaujāto, bet uz ceļojumu rēķina ietaupījuši 15,7% respondentu, kamēr pirms diviem gadiem tā rīkojās 16,1% pētījuma dalībnieku.

f64

Kafejnīcās un restorānos mazāk naudas atstāja 14,5% aptaujāto, bet 2015.gadā ēšanu ārpus mājām ierobežoja 15,2% respondentu. Arī izklaidei Latvijas iedzīvotāji šogad taupījuši mazāk nekā iepriekš - šogad tādu bija 12,8%, bet pirms diviem gadiem - 13,4% aptaujāto.

Komentāri [9]
#
lapa 18.decembris 2017 15:42 atbildēt
piens igaunija maksa 50 centas , latvija aiz eiras . esam laimes zeme . piemeru ir veseli 150.
 
#
koks » lapa 24.decembris 2017 11:46 atbildēt
nepis centu , strādā !
 
#
lapa » koks 25.decembris 2017 16:00 atbildēt
kur...
 
#
uu 17.decembris 2017 20:43 atbildēt
lai dzīvotu ir jāstŗādā,arī mājas darbi un citi pienākumi,jāteic ,ka mājās gatavots ēdiens ir gardāks un lētāks,un nav jau to kafejnīcu tik daudz,Vecrīga -ārzemniekiem,lielveikalu kafejnīcas tik tādas ieskrietuves

l
l
 
#
Adel 17.decembris 2017 16:04 atbildēt
Dziives daardziiba aug nav uz ko ietaupiit..adeliite arii taupa lai aizlaistos paari okeaanam uz neatgriesanos
 
#
Nupat 17.decembris 2017 15:57 atbildēt
bija cita aptauja,ka Latvijā 98% ēd mājās gatavotu ēdienu,tad kādi tur vairs restorāni vai ceļojumi.
 
#
Kautkad » Nupat 24.decembris 2017 11:49 atbildēt
Blakām ir restorāns Martinelli, visi galdiņi pēdējās 3jās gada nedēļās ir rezervēti.
 
#
Paritāte 17.decembris 2017 15:17 atbildēt
Nav jau ko taupit to, kā nava.
 
Skatīt visus 9 komentārus >
Pievienot komentāru
Vārds *
Komentārs *
 
Custom creative templates for DoubleClick for Publishers