Ceturtdiena, 28.marts

redeem Ginta, Gunda, Gunta

arrow_right_alt Horoskopi

PRAKTISKĀ ASTROLOĢIJA. Jaunieši un profesijas izvēle. Kā izdarīt pareizo izvēli?

© F64

Tuvojoties pavasarim, daudziem jauniem cilvēkiem aktualizējas tālākas izglītošanās un profesijas izvēles jautājums. Mūsu iespējas un riski redzami individuālajā kartē, tāpat kā piemērotākais darba modelis, sekmīgākās profesijas un biznesa iespējas. Svarīgi, lai cilvēks iet pa to ceļu, kurš viņam ir visveiksmīgākais.

Audzināt sportistu vai balerīnu...

Savā tuvākajā apkaimē mēs droši vien varam atrast piemērus, kā vecāki bērnu mēģina virzīt uz panākumiem savā izpratnē. Tēvs stiepj dēlu uz sporta nodarbībām, saredzot viņā hokeja, futbola, tenisa, boksa vai kāda cita sporta veida spīdekli. Bet puikam tas nav šūpulī ielikts, varbūt viņam lemts kļūt par ģeniālu mūziķi, gleznotāju vai dzejnieku. Vai arī - māte iedomājusies meitu kā mākslinieci, par varītēm ved viņu uz klavierstundām vai dejošanu, bet meitai dota eksakta, analītiska domāšana un varbūt viņa varētu gūt panākumus zinātnē.

Protams, mēs visi zinām seno teicienu: «Desmit procentu talanta un deviņdesmit procentu darba...» Tikai jautājums - vai tie panākumi būs spilgti, un - galvenais - kā jutīsies pats cilvēks.

Ko var līdzēt astroloģija?

Cilvēka potenciāls ir redzams viņa individuālajā astroloģiskajā kartē, un viens no variantiem - izgatavot individuālo horoskopu, bērniņam vēl pavisam mazam esot. Astrologu vidē par to ir atšķirīgi viedokļi. Vieni saka, ka ne agrāk par gada vecumu, citi min trīs, vēl citi - septiņus. Es pieturos pie principa - ja cilvēks vēlas un vēršas pie manis pēc informācijas, tā ir jāsniedz. Kaut vai mazulis pasaulē nācis tikai vakar. Bērna potenciālu būtu vēlams zināt, lai nenodarītu viņam pāri, mēģinot to taisīt pēc sava ģīmja un līdzības vai tā, kā paši savā prātā esam iedomājušies par labu esam.

Studijas un profesijas

Cilvēka individuālajā kartē redzams, kāda tipa mācības nākotnes profesijai ir sekmīgākas - profesionālā izglītība vai augstskola, mācības ārzemēs u.tml. Ne visiem pietiks pacietības ilgstošām studijām, un ne visi jutīsies laimīgi, apgūstot profesionālo izglītību.

Dažus secinājumus var izdarīt arī pēc tā dēvētās Saules zīmes. Piedāvājam popkultūras horoskopus par izglītības tēmu.

AUNS. Vajag visu apgūt ātri - vienu vielu, tad nākamo. No ilgstošām, monotonām mācībām var piekust. Dažreiz pietrūkst pacietības iesākto novest līdz galam.

VĒRSIS. Neatlaidīgs un pacietīgs - ja redzēs jēgu, var cītīgi un rūpīgi mācīties vai gatavoties eksāmeniem. Reizumis var uznākt slinkuma periodi, bet ne uz ilgu laiku.

DVĪŅI. Zinātkāri, ar rosīgu prātu. Dažkārt ir grūti izlemt, pa kuru profesionālo ceļu doties, jo interesējas par dažādām tēmām. Vajag, lai mācību procesā ir interesanti.

VĒZIS. Inteliģents un gudrs, spēj mācīties sistemātiski un uzcītīgi, taču nedrīkst neko uzspiest, tajā skaitā profesionālo izvēli. Pretējā gadījumā var noslēgties un iespītēties.

LAUVA. Svarīgi izcelties - mācībās, sabiedriskajā dzīvē, sportā vai kādā skatuviskā hobijā. Ja tiks novērtēts un uzslavēts, sasniegs vēl vairāk, ja ne - apvainosies un nepiedalīsies.

JAUNAVA. Būtiski mācībām saredzēt lietderību un praktisko pielietojumu. Spēj detalizēti analizēt. Kad profesija iegūta, gribēs papildināt zināšanas kursos un semināros.

SVARI. Bieži vien ir dažādi dotumi un intereses, kā rezultātā grūti izvēlēties, pa kuru ceļu doties. Ja mērķis nosprausts - virzīsies uz to diezgan neatlaidīgi.

SKORPIONS. Izturīgs un neatlaidīgs. Nenovirzīsies no ceļa un mērķa, lai arī kas notiktu. Vairumā gadījumu piemīt analītisks prāts un spējas izpētīt visu līdz pašai saknei.

STRĒLNIEKS. Plaša redzesloka cilvēks, kam svarīgi iegūt zināšanas un dzīves gaitā ik pa laikam tās arī papildināt. Iespējams, ka vēlēsies kādu periodu mācīties ārzemēs.

MEŽĀZIS. Nopietna un praktiska pieeja, kā dēļ nereti izvēlas profesijas, kas dod taustāmu labumu. Labprāt mācās, ja redz savām zināšanām reālu pielietojumu.

ŪDENSVĪRS. Intereses daudzveidīgas, un svarīgi, lai ir domubiedri. Labi iesaistīties mācību iestādes sabiedriskajā darbā, organizēt pasākumus, saliedēt kolektīvu.

ZIVIS. Mācību procesā jāsargās no pārslodzes un stresa, tāpēc nedrīkst iekrāt parādus. Intelekts augstā līmenī un dziļa izpratne par to mācību vielu, kas interesē.