Ceturtdiena, 25.aprīlis

redeem Bārbala, Līksma

arrow_right_alt Ekonomika \ Latvijā

BTA pievienojas "InterRisk Vienna Insurance Group"

© Raitis Plauks/f64

"Vienna Insurance Group AG" (turpmāk - VIG) nostabilizē savas pozīcijas Baltijas tirgū, pievienojot "InterRisk Vienna Insurance Group" AAS (turpmāk - InterRisk) AAS "BTA Baltic Insurance Company" (turpmāk - BTA).

"Vairāk nekā divu desmitgažu laikā InterRisk ir kļuvis par spēcīgu tirgus dalībnieku ar plašiem izplatīšanas kanāliem nedzīvības tirgū Latvijā. Šo attīstību novērtēja arī BTA. Mums ir patiess gods pievienoties BTA, kas sevi jau pierādījusi ne tikai Baltijas nedzīvības apdrošināšanas tirgū, bet arī atzinīgi novērtēta visā VIG grupā. Apvienojot mūsu pieredzi un resursus, BTA būs Baltijas tirgus līderis ar plašāko partneru un klientu apkalpošanas centru tīklu visā Baltijā, nodarbinot vairāk nekā 1300 darbinieku. Lielākie ieguvēji būs mūsu klienti, kuriem tiks nodrošināti visizdevīgākie apdrošināšanas pakalpojumi - augsta kvalitāte par iespējami pieejamāko cenu," stāsta Eduards Reinicāns, InterRisk valdes priekšsēdētājs.

InterRisk pievienošana paredz, ka BTA Latvijā tiks pievienots InterRisk Latvijas bizness un infrastruktūra, savukārt InterRisk Lietuvas filiāle tiks pievienota BTA Lietuvas filiālei. Šis process tiks veikts atbilstoši normatīvo aktu prasībām un Finanšu un kapitāla tirgus komisijas uzraudzībā, neradot neērtības un neuzliekot papildu pienākumus InterRisk klientiem un sadarbības partneriem. Esošie apdrošināšanas un sadarbības līgumi paliks spēkā, jo saistības tiks pārmantotas, kas nozīmē, ka līdzšinējās InterRisk tiesības un pienākumi attiecībā uz Baltijas valstu tirgiem pāries BTA. Turklāt pievienošanās process tiks veikts saskaņā ar Lietuvas Republikas Konkurences padomes (LKP) 2016.gada 18.augusta lēmumu Nr.1S-97 (2016) par VIG līdzdalības iegūšanu BTA. Pievienošanās tiks pabeigta tikai pēc tam, kad tiks noslēgts uzņemto saistību ieviešanas izpildes process LKP pārraudzībā atbilstoši šim lēmumam.

Pēc InterRisk pievienošanas BTA arī turpmāk saglabās esošo nosaukumu, zīmolu un jauno vizuālo identitāti, turpinot līdzšinējo uzņēmuma stratēģiju, stiprinot savas pozīcijas tirgū un nodrošinot ilgtermiņa izaugsmi un rentablitāti.