Ceturtdiena, 18.aprīlis

redeem Jadviga, Laura

arrow_right_alt Ekonomika \ Latvijā

"Food Union" brīvdienās pārdevis 129 tonnas saldējuma

© F64

Piena pārstrādes uzņēmums "Food Union" pirmajās jūlija dienās Latvijā ir pārdevis gandrīz 129 tonnas saldējuma, kas ir teju divas reizes vairāk nekā citās brīvdienās šovasar, aģentūru LETA informē "Food Union" pārstāvji.

Ievērojams pieaugums āra tirdzniecības vietās novērots Jūrmalā, Vecrīgā un Vecāķos, kur tirdzniecība jūlija sākumā pieauga par 36% salīdzinājumā ar jūnija sākumu.

Kā atzīmē "Food Union" grupā ietilpstošās AS "Rīgas piena kombināts" valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs, lai arī vasaras sākums nelutināja ar siltu laiku, tomēr veikalu pieprasījums pēc saldējuma jūnijā pieauga aptuveni par 33%, salīdzinot ar 2014 gada jūniju.

Ievērojamu kāpumu piedzīvojis zīmola "Tio" saldējums "Vēsma", salīdzinot ar 2014.gadu, tā pārdošanas apjomi šogad ir auguši par 97%, un "Karlsons" - pieprasījums audzis par 82%. Strauju pārdošanas kāpumu piedzīvojuši arī šīs vasaras jaunumi - saldējumi "Ekselence dubultais" ar zemesriekstu krēmu dubultajā šokolādē un "Ekselence" ar halvu viena litra iepakojumā, kā arī 100% dabīgs aprikožu sorbets "Nu Smoothie".

"Food Union" zīmols apvieno divus lielākos piena ražotājus Latvijā - AS "Rīgas piena kombināts" un AS "Valmieras piens", kā arī lielāko saldējuma ražotāju Igaunijā AS "Premia Foods".

Provizoriski "Food Union" apgrozījums 2014.gadā sasniegs 125 miljonus eiro. "Food Union" patlaban strādā vairāk nekā 800 darbinieki.