Otrdiena, 19.septembris
Citi raksti | 18.augusts, 0:00
-

Skaistuma pasaule viņai un viņam

BOSS Parfums iesāk jaunu spraigās pavedināšanas spēles līmeni, piedāvājot BOSS THE SCENT INTENSE - divus jaunus un spēcīgi pavedinošus aromātus viņam un viņai. Atsaucoties uz smaržu BOSS THE SCENT un BOSS THE SCENT for her visā pasaulē gūtajiem panākumiem, BOSS THE SCENT INTENSE atklāj nākamo nodaļu stāstā par pavedinājumu, kad BOSS vīrietis un BOSS sieviete saskaras ar aromāta arvien lielāko varu un viņu maņas pakļaujas tā visaptverošajam vilinājumam.

Juteklisks stāsts par pavedinājumu

Varoņi iekarst, viens otra smaržas savaldzināti, un viņu redzes, skaņas un ožas uztvere saasinās un saplūst vienā veselumā. Kad viņi iesaistās spraigā vienlīdzīgā spēlē, pavedināšanas piedzīvojums iegūst vēl nebijušu intensitāti un intimitāte pastiprinās: jo tuvāki viņi abi kļūst, jo vairāk smaržas BOSS THE SCENT INTENSE atbrīvo savu neticamo spēku.

Skatiens: skurbinošs valdzinājums

Pavedināšana sākas brīdī, kad viņu skatieni satiekas. Ienācis telpā, viņš pārlaiž tai acis un ierauga viņu, bet viņa jau vērīgi skatās uz viņu. Abi ir savaldzināti, un apkārtējā pasaule izzūd, kad viņi kā apburti tuvojas viens otram.

Skaņa: tuvība pastiprinās

Nu jau atrazdamies pavisam tuvu, abi ir tik satraukti no otra klātbūtnes, ka gaiss starp viņiem gandrīz vai dzirksteļo. Viņš pietuvina savu seju viņai, apstājoties, lai sajustu viņas vaiga siltumu uz savējā. Viņš iečukst viņai ausī, un viņa sāk runāt, - abu vēlmi satuvināties pastiprina balsu skaņa un sarunas radītais saviļņojums.

Smarža: varu pārņem sajūtu spraigums

Jo tuvāk viņi ir viens otram, jo lielāku valdzinājumu jūt. Piepeši iekāre ņem virsroku, kad smaržu BOSS THE SCENT INTENSE skurbinošais spēks starp viņiem uzšķiļ dzirksteli. Viņi ieelpo viens otra smaržu, atklājot savstarpējo kaisli. Kad abu maņas saplūst, varoņi ļaujas BOSS THE SCENT INTENSE spēcīgajai varai.

Boss Scent

Sieviešu aromātā neatvairāmās augļainās medainā persika sākuma notis sevišķi stipri iesmaržojas, kad tās saplūst ar Austrumu osmantusa zieda ēteriskās eļļas skurbinājumu, kas vilina vidusnotīs. Uzbudinošās afrodīziskās pamatnotis ar tumšā grauzdētā kakao smaržu ir pastiprinātas, lai vairotu to neapšaubāmi kārdinošo iedarbību, savukārt vaniļas notis vēl vairāk bagātina aromāta eleganto un juteklisko burvību.

Vīriešu aromāta rosinošās un pikantās ingvera sākuma notis pastiprina kardamona akcenti. Vidusnotīs ar pilnu spēku izceļas eksotiskā maninkas augļa izmeklētās notis, savukārt iepriekš nebijušie vaniļas akordi pamatnotīs apvienojas ar piesātināto ādas smaržu, pastiprinot aromāta valdzinošo varu.

-----------------------------------------------

Gucci Bloom - Alesandro Mikeles pirmais aromāts

“Es vēlējos radīt piesātinātas baltu ziedu smaržas - drosmīgu aromātu, kas uzbur plašu dārzu, kurš slīgst augu un puķu pārpilnībā. Šis dārzs ir tikpat skaists kā sievietes - krāsains, ekstravagants, daudzveidīgs un pilns ar nebeidzamiem pārsteigumiem. Gucci Bloom aromāts smaržo pēc šāda dārza, aizvedot tā lietotājas uz sapņu valstību,” stāsta Alesandro Mikele.

Tas ir Alesandro Mikeles aicinājums sievietei brīvi izpaust to, kāda viņa vēlas būt, ļaujot atplaukt savai patiesajai būtībai. Radošā direktora izlolotais raksturīgais krāsu un rakstu salikums sievietes izrotā ne vien dabiski, bet arī izteiksmīgi un savdabīgi - un viņas uzplaukst kā puķes.

Šī mūsdienīgā filozofija, kas ir Gucci modes nama galvenās vīzijas pamatā, ietverta pirmajā Gucci aromātā, kas veidots, pilnībā ievērojot Alesandro Mikeles radošo ieceri.

Aromāts Gucci Bloom cildina Alesandro Mikeles mūzu īstumu, dzīvīgumu un daudzveidību un tās sievietes, kuras atpazīst sevi viņa vīzijā.

Palikdamas uzticīgas savai būtībai, šīs jaunās sievietes izbauda dzīvi un tās augļus, atplaukstot un uzziedot savā īstajā krāšņumā. Viņas pauž savu viedokli, neievērojot vispārpieņemtos stereotipus. Viņas dzīvo, lai pieredzētu atmiņā paliekošus brīžus, pašas radītu notikumus, saistītos ar sev apkārt esošām lietām, kultūru un mākslu un no tā visa iedvesmotos.

Alesandro Mikele, saskaņodams katru šo smaržu elementu, visās aromāta notīs, sapņainajā reklāmas kampaņā un smaržu netradicionālajā dizainā ir atklājis Gucci Bloom krāšņumu, dzīvīgumu un spēku.

Aromāts

Aromāts, ko Alesandro Mikeles vadībā izveidojis smaržu meistars Alberto Moriljass, pakāpeniski atraisās kā zieds, attaisnojot savu nosaukumu. Radošais direktors šo aromātu ir iztēlojies kā plaukstošu dārzu, kurā no dažnedažādo ziedu pārpilnības gaisā paceļas smaržu mākoņi.

No kvalitatīvajām un ļoti koncentrētajām dabiskajām sastāvdaļām plūst īsta un pārliecinoša smarža.

Smaržu notis atplaukst kā ziedu jūra, un jauno sastāvdaļu unikālais salikums ļauj izbaudīt vēl nebijušu aromātu.

Indijā ievāktās dabiskās tuberozes ēteriskā eļļa ir sajaukta ar dabisku jasmīna ēterisko eļļu. Jasmīna pumpuru ekstrakts ir iegūts, izmantojot ekskluzīvu vienlaicīgas ekstrakcijas metodi, kas ļauj saglabāt gan jasmīna dabiskās īpašības, gan tā valdzinošās smaržas molekulas, lai saskarē ar ādu atbrīvotos svaigi zaļoksns ziedlapiņu aromāts. Gucci Bloom aromātā izceltas arī notis no vēl kāda auga, kas nekad iepriekš smaržām nav ticis izmantots, - Indijas kviskvalisas. Šis Dienvidindijā atklātais augs, kura ziedu krāsa pakāpeniski nomainās no baltas uz sārtu līdz spilgti sarkanai pašā plaukumā, lieliski atspoguļo jauno smaržu koncepciju un nosaukumu. Šī vīteņauga ziediem piemīt viegli samtains un sievišķīgs aromāts.

Gucci Bloom

-----------------------------------------------

Piedāvājam Escada smaržas CELEBRATE N.O.W

Vairāk nekā aromāts vien - tas ir apsolījums sev
Cildini optimismu!

Smaržas Celebrate N.O.W, kuru pamatā ir divas zīmolam Escada raksturīgākās iezīmes - aizrautība un drosme, ir vairāk nekā tikai aromāts vien. Tās pauž attieksmi. Tās atklāj domāšanas veidu. Tās atspoguļo iedvesmu.

Smaržas N.O.W, aiz kuru nosaukuma burtiem slēpjas apzīmējums “sievietes daba” (Nature of Women), ir cieņpilns apliecinājums sievietes garam. Tās cildina sieviešu drosmi, sieviešu izturību un sieviešu pārliecību. Celebrate N.O.W paredzētas sievietēm, kuras zina, ka pozitīvs skats uz dzīvi slēpjas attieksmē, jo šajā aromātā ietverts tikpat liels pārliecības spēks un patiesums, kāds raksturīgs tieši šādām sievietēm.

Cildini prieku!

Izglītotā, elegantā un vienmēr zinātkārā Celebrate N.O.W sieviete apzinās, ka ir jāizbauda katra diena un ikviens mirklis. Arī zviedru modes žurnālistes, romānu rakstnieces, sociālo tīklu sensācijas un jaunās smaržu Celebrate N.O.W reklāmas sejas Sofī Fārmanes dzīves moto ir izbaudīt mirkli. Vienalga, vai viņai darba tikšanās seko cita pēc citas, vai viņa atklāj kādu jaunu eksotisku pasaules stūrīti vai vienkārši labi pavada laiku kopā ar meitu, Sofī klātbūtnei piemīt valdzinājums, kas visos apkārtējos vieš vieglumu un optimismu. Viņa labprāt tiecas pēc prieka un skaistuma, lai dalītos tajos ar pasauli, un viņas enerģija, dzīvesprieks un, protams, starojošais smaids ir gluži vai lipīgi.

Cildini dabu!

Sievietes garā ir tik dabiski uzsmaidīt pasaulei un uztvert katru dienu kā dāvanu, un tieši tas iedvesmoja radīt smaržas Celebrate N.O.W. Aromātu veido dinamisks dabisku akordu savienojums, un tā siltās kanēļa un tonkas pupiņu pamatnotis uzbur sirsnīgi nostalģisku un harmonisku noskaņu. Vidusnotīs iesmaržojas plaukstoša magnolija - sens dāsnuma un izturības simbols, kas aromātam piešķir spēcīgas un greznas nianses. Sākuma notīs uzliesmo asā ingvera smarža, acumirklī rosinot maņas un dvēseli. Aromāts Celebrate N.O.W, kas veidots ar pilnīgi svaigu pieeju, ļauj uzlūkot pasauli ar mūsdienu sievietes acīm, lieliski atspoguļojot viņas pozitīvo attieksmi. Pārsteidzošais, dzīvespriecīgais un unikāli sievišķīgais aromāts dāvā tev enerģiju un pārliecību, lai tu spētu iekarot visu pasauli - un to izdarītu graciozi un nosvērti.

Cildini sievietes dabu!

Arī smaržu pudelīte līdzīgā veidā cildina sievietes dabu. Talantīgā brazīliešu keramikas instalāciju māksliniece Valērija Nasimento iedvesmu guva no sev raksturīgajām ziedu skulptūrām, lai radītu izsmalcināti skaistās keramikas laternas, kas rotā pudelīti, padarot to par izstādes vērtu mākslas darbu. Valērijas īpaši veidotās laternas gan tiešā, gan pārnestā nozīmē ceļ augšup garu un simbolizē optimismu un sievišķību. Tās redzamas arī reklāmas kampaņā, nesteidzīgi slīdam gar horizontu un ieskaujam Sofī ar viņas starojošo smaidu. Pat vissmalkākās smaržu Celebrate N.O.W detaļas ir īpaši veidotas, lai iedvesmotu sievietes, atzīstot viņu spēku, radošumu un pozitīvo skatu uz dzīvi.

Uzsmaidi pasaulei, un tā tev atsmaidīs!

ESCADA smaržas Celebrate N.O.W

Escada

-----------------------------------------------

SMARŽAS L’HOMME LACOSTE

“SPĒLĒT UN UZVARĒT BEZ ELEGANCES NAV ĪSTI VĒRTS.” Renē Lakoste

ORIĢINĀLAIS LACOSTE VĪRIETIS

Mūsdienu LACOSTE vīrietī mīt pamatlicēja gars. Renē Lakoste - tenisa čempions un izgudrotājs.

Renē Lakoste bija pazīstams ar savu koncentrēšanos un apņēmību spēles laikā, šim noskaņojumam pārtopot smaidā, tiklīdz viņš izgāja no korta.

Tā kā mačos Renē Lakoste demonstrēja apbrīnojamu neatlaidību, viņš tika iesaukts par krokodilu, tomēr viņš bija arī pedantisks un stilīgs taktiķis. Iedvesmojies no šīs iesaukas, Renē Lakoste lūdza draugam izstrādāt krokodila dizainu, lai to nēsātu, izšūtu uz žaketes. Šī emblēma drīz vien kļuva par viņa starptautiskās slavas simbolu, un nu tā atspoguļo pašapziņu, apņēmību un neatlaidību - īpašības, kuras Renē Lakoste demonstrēja gan kortā, gan ārpus tā.

Šobrīd LACOSTE atzīmē LACOSTE krokodila logotipa noturīgo vēsturi, laižot klajā jaunu aromātu - L’HOMME LACOSTE

JAUNAS ELEGANCES RADĪŠANA

Renē Lakostes un LACOSTE krokodila instinktīvās īpašības raksturo mūsdienu LACOSTE vīrieti. Viņa dabiskā pašapziņa un elegantais stils ļauj viņam dominēt jebkurā situācijā. Ar instinktīvu drosmi apveltītais LACOSTE vīrietis spēj atšķirties no vispārpieņemtā un izdzīvot katru mirkli. Viņa bezbailīgā zinātkāre ļauj viņam iet pašam savu ceļu. Tāpat kā viņa priekšgājējam Renē Lakostem, arī šim vīrietim katrā kustībā jaušama LACOSTE krokodila neatlaidība.

Piedāvājam aromātu L’HOMME LACOSTE.

Radīts mūsdienīgajam LACOSTE vīrietim,

iedvesmojoties no LACOSTE krokodila neatlaidības.

NEATLAIDĪBAS AROMĀTS

L’HOMME LACOSTE pikantajā koksnes aromātā ietverts Renē Lakostes neatkārtojamais mantojums, eleganti neievērojot noteikumus, lai atšķirtos no vispārpieņemtā. Aromāta kompozīcija atklāj modernā LACOSTE vīrieša šķautnes. Dinamiskās mandarīna un saldā apelsīna ekstrakta sākuma notis kopā ar negaidītajiem cidonijas un rabarbera akordiem piešķir aromātam pašapziņas enerģiju. No rosinošo garšvielu - melnā pipara un ingvera -, kā arī jasmīna dzidro ziedlapiņu un mandeļu smaržas vidusnotīs plūst apņēmība, atklājot L’HOMME LACOSTE vīrieša rakstura spēku. Viņa nezūdošā elegance parādās vīrišķīgajās un jutekliskajās koksnes pamatnotīs, kur iesmaržojas ciedrs, sausā ambra, muskuss, vaniļa un koksnaini pikantā Akigalawood® smaržu nots. L’HOMME LACOSTE aromāta vīrišķīgo un eleganto nošu sajaukums ir radīts vīriešiem, kuru dzīves pamatā ir uzskats, ka uzvarai bez stila nav īstas vērtības.

IZSMALCINĀTA FORMA: SMARŽU PUDELĪTE

Smaržu L’HOMME LACOSTE stāvā un vīrišķīgā pudelīte, kuras noformējumā izmantoti izsmalcināti dizaina elementi, neuzbāzīgi atspoguļo zīmola leģendas un aromāta būtību. Caurspīdīgā taisnstūra formas stikla pudelīte veidota, iedvesmojoties no tenisa korta grafiskajām līnijām un krāsas, un tās priekšpusi ieskauj mirdzošs sudraba ietvars. Ietvara iekšpusē atrodas sudrabains krokodils: zīmola logotips ir novietots virs eleganti tumšzilā nosaukuma, kas pieskaņots zilajam šķautņainajam vāciņam ar noapaļotajām malām.

“RADĪT NOZĪMĒ UZDRĪKSTĒTIES RISKĒT.” Renē Lakoste

SMARŽAS L’HOMME LACOSTE

Lacoste LHomme

-----------------------------------------------

Antonio Banderas Secret Temptation

THE SECRET TEMPTATION FOR HIM - VIRSNOTIS: Melnie pipari, Rozā pipari, Kardamons. VIDUSNOTIS: Jasmīna ziedlapiņas, Salvija, Vijolītes lapiņas. PAMATNOTIS: Vetivērija, Sūnas, Akvilārijas sveķu akords.

Her Secret TEMPTATION - VIRSNOTIS: Neroli, Rozā pipari. VIDUSNOTIS: Roze, Īriss, Indijas jasmīns. PAMATNOTIS: Pačūlija, Cukurniedru akords, Muskuss.

-----------------------------------------------

Trussardi Parfums jaunais aromāts vīriešiem - Trussardi Riflesso. Aromāts simbolizē ceļu, kas ļauj atklāt mūsdienu pasauli, paņemot vērtīgo no zīmola mantojuma.

Tas radīts vīrietim, kas nekad neapmierinās ar sasniegto, kā arī kustīgumu un ātrumu pārvērš pozitīvā enerģijā un optimistiskā attieksmē. Trussardi Riflesso aromātā ir ietverta tāda vīrieša dvēsele, kura vērtību skalu veido tādi jēdzieni un noskaņas kā laikmetīgums, tradīcijas, ģimene, darbs, kvalitāte un izsmalcināta dzīves izjūta, kas ļauj viņam izturēties dabiski un dāvā nepiespiestu eleganci.

Apvienojot kontrastējošus elementus, Trussardi Riflesso aromātu ir radījusi Veronika Nīberga - smaržu meistare, kas ir starptautiski pazīstama ar savu radošo pieeju, kurā spēcīga emocionalitāte līdzsvarota ar nopietnu zinātniskumu.

Trussardi Riflesso aromāta austrumnieciskā koksnes smaržu grupa atspoguļo vīrišķīgu pasauli, kurā sporta spraigums apvienots ar dabiskas elegances izsmalcinātajām niansēm.

Šo jauno filozofiju, kas sportu no sacensībām pārvērš par dzīvesveidu, pauž bergamotes, rozā greipfrūta un zaļā ābola sākuma notīs - to dzīvīgums, asums un enerģija veido īsti itālisku kokteili ar citrusa aromātu un iedarbojas kā tīra svaiguma lādiņš. Jaunās aromātiskās ziedu vidusnotis ar ģerānijas, vijolītes lapu un lavandas ziedu smaržu atgādina par nepiespiesto eleganci, kas dabiski piemīt Trussardi Riflesso aromātā atspoguļotā vīrieša tēlam. Trussardi Riflesso aromāta pamatnotis simbolizē un sakopo izjūtas, ko raisa tradīcijas, izcelsme un atmiņas. Šie smaržu elementi, kas ņemti no Itālijā iegūtas ādas, vetivērijas un tonkas pupiņām, veido siltu un izteiksmīgu esenci, kuras tīkamā un iepriecinošā dvesma liek domāt par itāļu kultūras pievilcīgo un vīrišķīgo juteklību.

SĀKUMA NOTIS Bergamote, rozā greipfrūts un zaļš ābols

VIDUSNOTIS Ģerānija, vijolītes lapas un lavandas ziedi

PAMATNOTIS Itālijā iegūta āda, vetivērijas ekstrakts un tonkas pupiņas

SMARŽU GRUPA: austrumniecisks koksnes aromāts SMARŽU MEISTARE: Veronika Nīberga

Smaržas iepildītas ergonomiskā un vīrišķīgi apjomīgā pudelītē ar raksturīgu siluetu. Stikla pudelītes rievotā virsma atgādina automašīnas radiatora režģi - spēcīgu un vīrišķīgu elementu, ko atmaidzina ekskluzīvā cinka alumīnija sakausējuma taustāmā pievilcība un Surlyn polimēra vāciņš, kurš līdzinās automašīnas stūrei. Leģendārā pudelīte ir ieguvusi senlaicīgu un mūsdienīgu izskatu reizē.

Trussardi Riflesso

-----------------------------------------------

UOMO

Salvatore Ferragamo

CASUAL LIFE

KONCEPCIJA

Salvatore Ferragamo piedāvā UOMO Salvatore Ferragamo Casual life - jaunu aromātu dinamiskam vīrietim, kas uztver savu dzīvi kā piedzīvojumiem pilnu izaicinošu ceļojumu, vienmēr saglabājot pašapziņu un entuziasmu. Viņa būtība ir instinkts, viņa spēks - zinātkāre.

UOMO Salvatore Ferragamo Casual Life - īstais aromāts vīrietim, kas neapstājas.

AROMĀTS

UOMO Salvatore Ferragamo Casual Life aromāts pauž pievilcīgu un dinamisku vīrišķību, spirgti zaļoksnējām notīm saskaroties ar spēcīgiem koksnes smaržas un uzmundrinošiem skaidra pavedinājuma akordiem.

Aromāts atklājas ar svaiguma lādiņu. Vāro un zaļoksno vijolītes lapu smarža savijas ar kardamona pikantajām niansēm, ko pastiprina dzeldīgā citrona akcenti.

Aromāta vidusnošu pamatā ir kafija - Itālijā tradicionāli izmantota autentiska sastāvdaļa, kurai piejaucas tīkamais ambroksa siltums un ģerānijas sārtais mirdzums, lai aromāts kārdinātu ar gaišu rūgtenumu.

Aromātu vainago kašmerāna un elegantā baltā ciedrkoka smarža, kurai baltā muskusa akcents piešķir dinamiskam un stilīgam vīrietim tik raksturīgo jutekliskumu.

Smaržu grupa: zaļoksns koksnes aromāts

Parfimēri: Oreljans Gišārs un Alberto Moriljass (Firmenich)

NOFORMĒJUMS

Arī mūsdienīgā un uzmanību piesaistošā smaržu pudelīte izstaro nepiespiestam vīrietim piemītošo dinamismu un možumu. Vēsturiskais Venna logotips sudraba krāsā piešķir pudelītei modernu izskatu, bet kontrasts starp eleganti matēto sudrabu un caurspīdīgā aromāta zilganumu kļūst par spēcīgu izsmalcinātības apliecinājumu.

Baltā un sudraba krāsā ieturētā ekskluzīvā smaržu kastīte, uz kuras izceļas balts Venna logotips, attēlo dinamiska vīrieša garu, kurā vienojas instinkts un zinātkāre. Smaržu UOMO Salvatore Ferragamo Casual life logotips ir iespiests ar melnu krāsu ļoti modernā 3D tehnikā, piešķirot šim izsmalcinātajam noformējumam vēl vairāk greznības.

KOMUNIKĀCIJA

Smaržas UOMO Salvatore Ferragamo Casual Life atspoguļo zīmola galvenās vīrišķīgās vērtības, vēstot par mūsdienīga un dinamiska džentlmeņa zinātkāri, ko attēlo aktieris Bens Bārnss. Itāļiem raksturīgā attieksme ir ne tikai stila izpausme, bet arī “dzīvesmāksla” un dzīvesveids - dabiska un optimistiska pieeja katram sīkumam un mirklim dzīvē.

Salvatore Ferragamo Uomo

-----------------------------------------------

Bvlgari Goldea The Roman Night

Šis ziedu un muskusa šiprs izstaro tikai un vienīgi prieku, kas dzirkstī pavisam nevaldāmi un žilbinoši, kārdinot ar spēcīgu juteklību. Uzlecot mēnesim, atplaukst arī aromāta skurbinoši smaržīgie ziedi, lai vēstītu par nomodā aizvadītu krāšņu romiešu svētku nakti. Zem satumsušajām debesīm vizmo nakts jasmīna un tuberozes ziedi, un starp tiem izceļas sākuma notīs jaušamā nobriedušo zīdkoka ogu sulīgi gardā smarža. Meistarīgā aromāta pamatnotīs atklājas neatvairāmā šipra būtība, ko slēpj melnais muskuss, kā arī brīnišķīgi tīrās pačūlijas vidusnotis ar vieglu vetivērijas dvesmu.

Smaržu meistars Alberto Moriljass no jauna ir radījis parfimērijā tik leģendāro šipru, tam piešķirot oriģinālu raksturu. Sākumā izmantojot šipram raksturīgās pamatsastāvdaļas, viņš tās ir pārvērtis mūsdienīgā un izteikti elegantā aromātā. Bulgari ar lepnumu piedāvā jauno ziedu un muskusa šipru, atklājot pilnīgi jaunu jomu sieviešu smaržu pasaulē. “Šo apburošo dārgakmeni ar melnā muskusa aromātu,” viņš stāsta, “papildina sulīga zīdkoka smarža, ko izceļ valdzinošas koksnes notis un apmirdz jasmīna un tuberozes pievilcība.”

Klasisko šipra kompozīciju veido bergamote, roze un pat ozola sūnas, bet Alberto Moriljass tam piejaucis vēl citas raksturīgas sastāvdaļas. Krāsainā zīdkoka esencei pievienojot citrusaugļu ekstraktu, viņš aromātu apveltījis ar vieglu jauneklību un magnētismu. Savukārt rozes smarža saplūst ar balto ziedu vidusnotīm, kurās iezibas bagātīgas un gaišas nianses. Juteklības simbolu šipra aromātos - sūnas - aizstāj spēcīgā melnā muskusa un pačūlijas smarža, kas liegi vijas ap ādu, uzburot neatvairāmu pievilcību. Izmantojot novatorisku ekstrakcijas metodi, smaržu meistars ir arī spējis saglabāt visas tīrākās un krāšņākās pačūlijas nianses.

VIRSNOTIS

Saldas zīdkoka ogas un melnā peonija

Sulīgas - dzirkstošas - skurbinošas

Gardajās notīs kūsā nobriedušas ogu saldums, kas vidusnotis piesātina ar ziedu spēku.

VIDUSNOTIS

Nakts jasmīns un tuberozes ēteriskā eļļa

Ar ziedu dvesmu - kontrastējošas - noslēpumainas

Aromāta hipnotisko auru paspilgtina skaisto un noslēpumaino balto nakts ziedu smaržīgais virmojums.

PAMATNOTIS

Melnais muskuss, pačūlija un vetivērija

Glāsmainas - vizošas - jutekliskas

Aromāta būtību veido melna plīvura klātā muskusa un raupjās koksnes smarža, vienlaikus tam dāvājot sievišķīgu spēku un pievilcību. Uzbudinošās pačūlijas vidusnotis savienojas ar vetivērijas sakņu enerģisko valdzinājumu.

Goldea kolekcijas vilinošo garu pauž hipnotiskā un simboliskā Bulgari čūska, kuras zvīņas apvij pudelītes kakliņu. Lokanā čūska, kas simbolizē kārdinājumu un dzīvi, senatnē bija krāšņa karalieņu varas zīme. Melnajās zvīņās viz Bvlgari valdzinājums, čūskai apvijot smaržu Goldea, The Roman Night pudelīti, gluži kā to aromāts ieskauj sievieti.

Bvlgari smaržu Goldea, The Roman Night apaļā pudelīte ir nedaudz atsvaidzināta, piešķirot tai gludāku un mūsdienīgāku noformējumu.

Apburošo aromātu sargā caurspīdīgs vāciņš ar melnu apaļu kontūru. Mirdzot kā starojoša sieviete, smaržas Goldea, The Roman Night atspoguļo romiešu nakts karalienes būtību.

Bvlgari Goldea The Roman Night

-----------------------------------------------

UZ PUSĒM PĀRDALĪTS APLIS, KAS VEIDO DIVAS IDENTITĀTES, - SMARŽAS

L’HOMME PRADA INTENSE UN LA FEMME PRADA INTENSE.

Pudelītes rotā prestižais Prada Milano logotips, kas tiek izmantots uz Prada rokassomiņām un aksesuāriem. Abas pudelītes ir klātas ar safjānādu - sarkanu smaržām La Femme Intense un melnu smaržām L'Homme Intense. Āda ir ievietota metāla plāksnītē, kas iestiprināta stiklā, un pudelītes iekšpusē tā rada spoguļa efektu. L'Homme Intense smaržu pudelīte īpaši izceļas ar melni lakoto krāsojumu. Sieviešu smaržu pudelītei ir zeltīta metāla vāciņš, bet vīriešu smaržu pudelītei - no sudrabaina metāla. Abu vāciņu sānos ir gravējums, kas imitē safjānu, un to virspusē spīguļo reljefs Prada logotips.

ABU SMARŽU KASTĪTĒM IZVĒLĒTI 2 JAUNI TOŅI - TUMŠSARKANS AR BALTU SIEVIEŠU SMARŽĀM UN MELNS AR SUDRABA VĪRIEŠU SMARŽĀM. ABAS KASTĪTES GREZNO LOGOTIPS AR ATBILSTOŠO SMARŽU NOSAUKUMU.

Smaržu kastītes atspoguļo gan Prada prestižo, gan klasisko pusi. Katru kastīti apvij plata loksne ar spīdīgu safjāna tekstūru. Logotipi veidoti ar karstas folijas iespiedumu zelta krāsā uz smaržu La Femme Intense kastītes un sudraba krāsā uz smaržu L'Homme Intense kastītes. Matētās un gludās kastīšu malas savstarpēji kontrastē.

Atsevišķā emblēmā redzams jauno smaržu nosaukums Intense.

Prada La Femme un LHomme

-----------------------------------------------

Paco Robanne Pure XS

Paco Rabanne - fantāziju pavēlnieks

Paco Rabanne vienmēr ir tur, kur to gaidi vismazāk. Dumpniecisks, ekscentrisks, neaizstājams. Zīmols, kas seko līdzi laika garam tikai tāpēc, lai būtu atšķirīgs. Un provocē ar ironijas pieskaņu, iemantojis šo māku no sava aizsācēja. Paco Rabanne radošās izpausmes šokē un vienmēr atšķiras no vispārpieņemtā. Arī no zīmola smaržūdeņiem dvesmo protests pret pakļaušanos un aicinājums ļauties fantāzijai.

Ar smaržu pāri 1 Million un Lady pasakaina dzīve ir viena rokas mājiena attālumā. Smaržas Invictus un Olympéa atdzīvina leģendu par varoni un dievieti. Un visbeidzot XS smaržu sāgā tiek apspēlēta pārmērība. 1993. gadā smaržas XS bija pirmās, kas pieļāva juteklisku iekāri bez jebkādiem tabu. Tad parādījās rokzvaigznes fantāzija - smaržas Black XS. 2017. gadā smaržas Pure XS vēsta par seksualitātes vai pat drīzāk erotisma atgriešanos - ar pārmērību visā savā būtībā.

Pure XS - vistīrākā pārmērība

Viņš ir vīrietis, kam visa ir pārpārēm. Bagāts un pievilcīgs, viņš ir iekārojams mantinieks, kam visa dzīve vēl priekšā un ir tik daudz priekšrocību, ka tās pat nav iespējams aptvert. Audzis neogotikas stila ģimenes savrupmājā, viņš jau no agras bērnības ir pieradis pie izcilu mākslas darbu un izmeklētu vīnu radītās gaisotnes. Viņš ir izskatīgs vīrietis ar izsmalcinātu gaumi un asu prātu un nebaidās, pārsniedzot ātrumu, traukties savā Aston Martin automašīnā.

Viņš, neapšaubāmi, ir izglītots estēts, kura dzīve ir mākslas darbs, tāpat kā viņa liktenis un ķermenis - ar tik nevainojamu miesasbūvi, nesatricināmu savaldību un eņģeļa seju. Turklāt šim pievilcīgajam mantiniekam ir ne vien kopta āriene, bet arī dabisks talants bez mazākās piepūles piesaistīt sieviešu uzmanību. Vai gan vispār ir iespējams saglabāt mieru šāda skaistuma priekšā, jo īpaši tāda vīrieša klātbūtnē, kas šķiet nesasniedzams, bet nebaidās izaicināt?

Smaržas Pure XS - stāsts par pārmērību un seksapīlu

Fantāzija, ko iemieso pārmēru nevainojams un nevainojami neķītrs vīrietis. Nesasniedzams mantinieks, no kura staro seksapīls un iekāre. Dubultgrēks. Smaržas Pure XS simbolizē vistīrāko pārmērību - gan slēptu, gan acīmredzamu - un pilnīgu fantāziju.

Pure XS aromātā ir ietverta šī vīrieša divdabība, kad dižciltīga audzināšana parādās reizē ar seksuālu pievilcību. Viņš tik valdzinoši apvieno pieklājību ar nekautrību un netikumu ar tikumu. Arī smaržu nosaukums pauž galējības: Pure - tīrība - ir simbols gan tīram vīrieša skaistumam, gan tīrai iekārei un erotikai, bet burti XS daudznozīmīgi vēsta par seksualitāti un stāsta galvenā tēla galējībām, par reakcijām, ko viņš izraisa, un par aromātu, kas svārstās starp vēsumu un kvēli.

Francisko - erotiskais mantinieks

Lai iedzīvinātu mantinieka tēlu, Pako Rabanne vēlējās atrast personību, kas iemiesotu gan tikumīgo, gan netikumīgo un kam piemistu gan Lukīno Viskonti romantisms, gan neatvairāma donžuāna seksapīls. Francisko Enrike ir tieši tāds. No šī 21 gadu vecā modeļa plūst satraucoša erotiska pievilcība, kas krasi atšķiras no modeļu vienmuļā vīrišķīgā standarta. Viņa dižciltīgais skaistums un jauneklīgais svaigums pauž gan vīrišķību, gan sievišķību: spēcīgs šarms un dabiska juteklība, izteiksmīga mute, viegla bezrūpība un, galvenais, vaļsirdība, kas iekaro visas meitenes.

Pure XS pudelīte

Lai pudelīte atspoguļotu fantāzijā izsapņoto kaislību, dizaineris, veidodams smagnēju, stilizētas formas pudelīti, ir uzsvēris atturību, ar tās raupjumu un tīrajām līnijām reizē atklājot galējības. Šī divdabība ir saglabāta pudelītes masīvajā pamatnē. Stikls ir biezs, bet tēlniecisks, izslīpēts stilīgu šķiltavu formā. Negaidīts pavērsiens īstā Rabannes stilā. Pudelīte atveras ar koķetu klikšķi vīrišķīgā žestā. Ieapaļš melni lakots vāciņš ar taisnām, asām malām. Skaidrās līnijas visapkārt pudelītei norāda uz nepārprotamu divdomību. Uz stikla ar dzidru mirdzumu zaigo naksnīgs spīdums. Zilās krāsas tonis rotaļīgi mainās no pilnīgi tumša līdz pavisam spilgtam, valdzinot vērotāju. Burti siltā zelta tonī izceļ nosaukumu. Ugunīgs apmāns, kas papildina zilo krāsu. Zilo asiņu zilums. Aristokrātiski zilais. Izteiksmīgā un uzbudinošā smaržu Pure XS pudelīte ir īpaši skaista lieta, kas zina, kā likt sevi iekārot.

Smaržas - spirdzinoši kvēls austrumniecisks aromāts

Pie Pure XS raksturīgā aromāta radīšanas Pako Rabanne aicināja kopīgi strādāt divas talantīgas parfimēres no kompānijas IFF - Lady Million smaržu autori Annu Flipo un Kerolīnu Dumuru. Viņu izaicinājums bija aromātā atspoguļot iekārē trīsošas un baudā kvēlojošas ādas sajūtu. Ideja par “kvēlojošām trīsām” galu galā ļāva smaržu meistarēm izveidot kompozīciju, kurā divi akordi gan kontrastē, gan līdzsvaro viens otru, gluži kā divi ķermeņi, kas notverti starp divām galējībām. Aromātam bija arī jāstimulē un jāsagūsta maņas - ne vien oža, bet arī garša un tauste.

Pure XS ir kveldinošs, valdzinošs un svaigs austrumniecisks aromāts, kurā nepārtraukti kontrastē vēsums un kvēle, kā arī maigums un spēks. Divas sajūtas uz trauslas robežas - tās saskaras, sasaucas, aicina viena otru. Pirmā galējība - svaiguma sprādziens. Jau šīs priekšspēles laikā maņas tiek maksimāli kairinātas, un elpu aizrauj gandrīz vai ledaina ingvera aromāts. Sulīgs un kārdinošs afrodīzija dzēliens. Nākamā jutekliskā brāzma līdzi atnes augu sulas zaļo skurbinājumu un timiāna izteikto vīrišķību. Otrā galējība un divkārša nekautrība - kvēlojošs jutekliskums. Kanēlis piešķir pikantumu, liekot siekalām saskriet mutē. Cik pikants grēks! To nomaina spēcīgs cēlās vaniļas smaržas uzplūds, piejaucoties ādas, liķiera un muskusa smaržai. Dzīvnieciski, bet tik saldi instinkti! Pašā izskaņā ir laiks atbrīvoties un ieslīgt pulsējoši siltās mirres skavās, ko papildina cukura saldme. Āda šķiet pārkarsusi vēl nepieredzētā uzbudinājumā, līdz atkal pēkšņi pārņem ilgas ļauties kārdinājumam.

Smaržas Pure XS rada spriedzi un apdullina maņas.

Pārsātināšanās ar ingveru liek pārskriet tirpām.

Dzīvnieciskos instinktus atmodinošas vaniļas un mirres smaržas eksplozija. Pārkarsusi āda...

Tik svaigs, kveldīgs, fascinējošs austrumniecisks aromāts! Vistīrākā pārmērība.

-----------------------------------------------

Intensīvais lūpu krāsas tonis. Lūpu spīduma mirdzums.

Lūpu balzama maigums.

Iepazīstinām ar Max Factor Colour Elixir Honey Lacquer.

Intensitāte, mirdzums un maigums: tas ir Max Factor Colour Elixir Honey Lacquer. Iegūstiet ideālas lūpas bez kompromisiem, izmantojot vienu no astoņiem Max Factor Colour Elixir Honey Lacquer toņiem, no kuriem katrs vienā produktā apvieno trīs neatvairāmas īpašības - lūpu krāsas pigmentu, lūpu spīduma mirdzumu un lūpu balzama barojošo iedarbību.

Inovācija sociālo mediju paaudzei

Sudraba ekrāna laikmetā Maksa Faktora (Max Factor) jaunatklājēja gars palīdzēja viņam radīt pirmo lūpu spīdumu un tā pastiprināt lūpu valdzinājumu kameras priekšā. Tagad 2017. gadā Max Factor iepazīstina ar jaunu mūsdienu sociālo mediju paaudzei radītu inovāciju dekoratīvās kosmētikas pasaulē - Colour Elixir Honey Lacquer - lūpu produkts, kas izstrādāts, lai jūs vienmēr būtu gatavas pašbildei. Ar šo astoņos toņos - no miesas krāsas līdz koraļļu, rozā un sarkanajiem - pieejamo lūpukrāsu sievietes var iegūt ideālas lūpas, lai radītu augstas izšķirtspējas fotogrāfijai piemērotu izskatu, uzklājot uz lūpām vienu no Max Factor Colour Elixir Honey Lacquer produktiem.

Komentē Max Factor radošā direktore Peta Makgrāta (Pat McGrath):

Lakotu lūpu efekta radīšana var būt sarežģīta un laikietilpīga. Agrāk bija jādara viss, no gludas tekstūras radīšanas uz lūpām ar mitrinošu lūpu balzamu, lai iegūtu vienmērīgu virsmu, līdz pūdera uzklāšanai caur salveti, lai radītu līplentes (Velcro) efektu un iegūtu piesātinātu toni. Tagad, kad man ir Colour Elixir Honey Lacquer, es to pašu rezultātu varu radīt dažu minūšu laikā. Šis ir produkts, kas veido tiltu starp lūpu krāsu un lūpu spīdumu, un tas ir lielisks risinājums, kad bez īpašas piepūles vēlaties radīt pamanāmas lūpas. Parasti, lai nepazaudētu lakotu lūpu efektu, tās pastāvīgi jāpieskata un krāsa jāpielabo. Lūpu krāsa var izsmērēties, nokrāsot matus, pāriet pāri lūpu līnijai, savukārt Colour Elixir Honey Lacquer ir stipras iedarbības, daudzfunkcionāls produkts, kas pasargā no šīm neērtībām.

Trīs neatvairāmas īpašības vienā produktā

Max Factor Colour Elixir Honey Lacquer piedāvā:

blīvi pigmentētu, krāšņu un bagātīgu toni,

intensīvu mirdzumu, neatvairāmu rezultātu ar krāsu, kas nepaliks nepamanīta,

mitrinošu iedarbību, lai lūpas pabarotu un radītu balzama sniegto maiguma sajūtu.

Stellas fotogrāfijai gatavās lūpas

„Colour Elixir Honey Lacquer ir aktuālākais, cerības pārsniedzošais dekoratīvās kosmētikas produkts, kas piedāvā neatvairāmu mitro pārklājumu un lūpu krāsas pigmenta spēku, neatstājot šiem produktiem raksturīgo lipīgumu un traipus. Es cenšos, lai viena lūpu krāsa vienmēr ir atrodama katrā somā - vai nu ceļojot, vai dodoties nakts dzīvē, Colour Elixir Honey Lacquer ir ideālā izvēle”, Max Factor globālā vēstniece Stella Maksvela (Stella Maxwell).

Max Factor Colour Elixir Honey Lacquer