Citi raksti: "Prisma Latvija" dāvinās jaundzimušo vecākiem pūriņu 9 komentāri
 
Citi raksti

"Prisma Latvija" dāvinās jaundzimušo vecākiem pūriņu

 
Publicitātes foto

Mazumtirdzniecības tīkls “Prisma Latvija” Latvijā ievieš Somijā radušos jaundzimušā atbalsta konceptu, dāvinot jaundzimušā pūriņu ar noderīgām lietām mazuļa pirmajiem dzīves mēnešiem. Pūriņu “Prisma” lielveikalos var saņemt ikviens šogad aprīlī Rīgā dzimis bērns.

Lai saņemtu mazuļu pūriņu, bērnu vecākiem no 5.aprīļa līdz 31.maijam jādodas uz “Prisma” lielveikaliem, līdzi paņemot bērna dzimšanas apliecību. Pūriņā būs drēbju komplekti pirmajiem dzīves mēnešiem, kopšanas līdzekļi un citas noderīgas lietas jaunajiem vecākiem.

Vineta Rudzīte, “Prisma Latvija” pārstāve: “Pērn aprīlī Rīgas dzemdību namā un Stradiņu klīniskās universitātes slimnīcā piedzima vairāk nekā 800 mazuļu. Spēcīgas ģimenes vienmēr ir bijušas viena no “Prisma” vērtībām, tāpēc ieviešam jaunu tradīciju un dāvinām jaunajiem vecākiem mazuļu pūriņu, kas atvieglos to rūpes pirmajos mēnešos. Šis dāvinājums ir mūsu simbolisks atbalsts jaunajām ģimenēm ar mērķi stiprināt tās.”

Dzemdību speciālisti norāda, ka jaunie vecāki ne vienmēr ir parūpējušies par savlaicīgu pūriņa sagādāšanu bērnam vai arī tas ir nepilnīgs, iztrūkstot svarīgām lietām. Tāpēc šāds ar ekspertiem sarūpēts pūriņa dāvinājums ir atslogs jaunajām ģimenēm, jo tajā ir rūpīgi atlasītas un sagādātas lietas, kas būs nepieciešamas aprīlī dzimušajiem bērniem dažus turpmākos mēnešus, sākot ar drēbju komplektiem un beidzot ar speciālām nagu šķērītēm.

Dūla un topošo vecāku skolas lektore “Māmiņu Klubā” Katrīna Puriņa-Liberte atzīst, ka svarīga ir pirmā bērna pūriņa sagādāšana: “Jaunajiem vecākiem jau laicīgi nepieciešams gatavot sarakstu ar lietām, kas būs nepieciešamas mazuļa pirmajiem dzīves mēnešiem. Bieži jaunie vecāki izdara virkni spontānu pirkumu, piemēram, mīkstās rotaļlietas, grabulīši, svari un citi priekšmeti, kuri var noderēt, bet bieži netiek nemaz izmantoti, aizmirstot par daudz svarīgākām lietām mazulim un māmiņai. Laicīga sagatavošanās arī palīdzēs izvairīties no liekiem uztraukumiem, aizvadot pēdējo grūtniecības mēnesi mierā un krājot spēkus īpašajai dzemdību dienai.”

Ideja par jaundzimušo pūriņu radās no Somijas pieredzes - šajā valstī par pirmā pūriņa sagādāšanu mazulim ir parūpējusies valsts, kur šī tradīcija ir jau no 1937.gada. Vienlaikus “Prisma” ir pārskatījusi savu produkcijas sortimentu mazuļiem un būtiski to paplašinājusi ar jauniem produktiem - drēbēm un mājas lietām, lai kļūtu vēl draudzīgāki jaunajām ģimenēm.

“Prisma Latvija” ir Somijas koncerna “S-group” meitas uzņēmums Latvijā. Latvijā tas darbojas ar 3 lielveikaliem Rīgā.

Komentāri [9]
#
Nu gan! 9.maijs 2017 14:24 atbildēt
Nebēdājiet neko, nevienam neko nedāvinās, jo "'Prisma'" no Latvijas mūk prom.
 
#
Dina 7.maijs 2017 3:05 atbildēt
Dari vienalga ko lai cik jauku un skaistu gribēdams šī deģenerētā degradētā publika vems virsū.
 
#
Dina 7.maijs 2017 3:03 atbildēt
cilvēki mumsa ir loti loti nekaunigi un alkatīgi. To parlsicinajos tikko prismas izpārdošanā, kur redzēju tādus skatus itkā veikalā iepirktos lopi neviskrietna un kārtīga Eiropas tauta. Kura pavisam netālu no Somijas dzīvo.
Te komentāros arī. TIK skaista tradicija. Dāvana. Un tas, ko šeit lasu ir ņaudēšana un praisana VEEL VAIRAAK. Nevis pateikšanās par to, ko ir ieviesusi priesma un ko citi nemaz nedara, bet negaciju izvirdumi.
Cilvēki, jūs esat nepieskaitāmni.
Prasiet Drogām lai dāvina zīdaiņu pūriņus!!!! tie ž..iem, kuri skaita katru kapeiku un taisa milzigus uzcenojumus un nelaiž konkurentus iekšā tirgū. Nez ar kādām metodēm var turēt tādu monopolu. Droši vien ar amatpersonu piekukuļošanu. Lai var turēt augstas cenas un nav dažādības Latvijā un cenu konkurences.
 
#
dvina 5.maijs 2017 20:23 atbildēt
Lai citi ārpus Rīgas arī seko Prismas piemēram. Prisma taču domā par saviem pircējiem, kas ir Rīgā.
 
#
bērniem ir vecāki 2.maijs 2017 14:02 atbildēt
skaisti būtu, ja pensionāriem uzsauktu pārtikas paku
 
Skatīt visus 9 komentārus >
Pievienot komentāru
Vārds *
Komentārs *
 
Custom creative templates for DoubleClick for Publishers